Ogłoszenie nr 19/POIG.8.1/2011
Częstochowa 08.07.2011 r.

Ogłoszenie
Nr 19/POIG.8.1/2011
o rozpoczęciu postępowania ofertowego na:
Sprzedaż i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego.
realizowanego w ramach projektu
„Stworzenie platformy usług rejestrowania, wyszukiwania, licencjonowania
oraz pozyskiwania cyfrowych materiałów graficznych objętych prawem autorskim”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.1 Wspieranie działalności gospodarczej
w dziedzinie gospodarki elektronicznej 8 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności
gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 – 2013.
1. Data publikacji ogłoszenia: 08.07.2011 r.
2. Złożone przez:
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa do siedziby zamawiającego urządzenia wielofunkcyjnego łączącego w sobie funkcje drukarki, kopiarki, skanera.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Oferowane urządzenie wielofunkcyjne musi być nowe, objęte gwarancją, posiadające minimum funkcje druku, kopiarki i skanera oraz posiadać wymienione poniżej parametry i właściwości:
- Format min A4
- Druk obustronny (duplex)
- Nominalna szybkość druku w kolorze min 20 [str./min]
- Maksymalna prędkość druku cz-b min 20 [str/min]
- Złącza USB 2.0 HS, LAN
- Pamięć zainstalowana w urządzeniu (bufor) 64 MB
- Maksymalna ilość zainstalowanej pamięci 576 MB
- Maksymalne miesięczne obciążenie (str./mies) - 35 000
- Rozdzielczość druku 2400 x 600 dpi
- wydajność tonera dla druku b&w zgodna z normą ISO/IEC 19752 min 5000 stron
- koszt tonera nie przekraczający 230 zł netto
5. Wymagania dodatkowe.
- Termin realizacji nie może przekroczyć dnia 20.07.2011 r.
- Zamawiający nie ponosi kosztów transportu.
- Dostawca dołączy do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.
6. Kryteria oceny oferty:
- Najniższa cena: 80 pkt – wyliczona wg wzoru.
P = Cmin / C * 80
gdzie:
P – uzyskana liczba punktów
C – oferowana cena
Cmin – najniższa oferowana cena - Dodatkowe parametry techniczne: maksymalnie 20 pkt Gdzie ocenie podlegać będą dodatkowe parametry techniczne sprzętu (nie ujęte w punkcie 4 zamówienia) a mające wpływ na poprawę wydajności i funkcjonalności zestawu, punktacja 0 - 20pkt.
Wybrana zostanie oferta która uzyska najwyższą liczbę punków – maksymalnie 100.
7. Wymagania dotyczące złożenia oferty
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego lub przesłać pocztą na adres zamawiającego albo pocztą elektroniczną na adres zamowienia@linelab.pl
Termin składania ofert upływa 14 lipca 2011 godz. 16.00
Rozstrzygnięcie nastąpi najpóźniej do dnia 15 lipca 2011. Zamawiający poinformuje o rozstrzygnięciu pisemnie lub pocztą e-mail wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
8. Dodatkowych informacji dotyczących zamówienia udziela
Paweł Wolański
tel. +48 503192016
e-mail: zamowienia@linelab.pl
Treść postępowania w formacie PDF
Zamówienie dotyczy realizacji projektu „Stworzenie platformy usług rejestrowania, wyszukiwania, licencjonowania oraz pozyskiwania cyfrowych materiałów graficznych objętych prawem autorskim” realizowanego poprzez Zamawiającego w ramach umowy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.1 Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej 8 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 – 2013.